Hoppa till huvudinnehåll

Lägga till medarbetare i Snowfire

Så här lägger du till och tar bort personer som kan redigera på ditt Snowfire konto.

Uppdaterad för mer än en vecka sedan

Gör så här:

Välj "Webbsida" när du är på startsidan (Hubben).

Bjud in person

Längst ned i det vänstra hörnet ser du din egen profil, samt de andra medarbetarna som är inbjudna. Klicka på +-tecknet för att lägga till fler medarbetare.

Skriv in personens e-post och klicka på knappen "bjud in". Den person du vill bjuda in som medarbetare får nu ett e-postmeddelande där det står att du har bjudit in personen som administratör tillsammans med dig på din hemsida.

Be personen som du bjudit in att kolla sin inkorg

När personen har klickat på knappen som skickas till dennes inkorg, så läggs personen automatisk till som administratör på den valda hemsidan.

Ta bort administratör från hemsidan

För att ta bort personen från hemsidan:

Klicka på personens ikon (kan vara bild eller bokstäver)och välj "Ta bort".

Fick du svar på din fråga?