Årets hantverkare 2015

april 27, 2015
Årets hantverkare

Hantverkargalan är det enskilt största eventet av sitt slag inom denna bransch. Galan är ett tillfälle för de bästa inom branschen att knyta nya affärskontakter, och hylla pristagare och vinnare av den åtråvärda utmärkelsen - Årets HantverkareUnder våren har man kunnat nominera och rösta via webbsidan som drivs med Snowfire.

Hantverkargalan går av stapeln den 29 april på Nalen i StockholmPriset Årets Hantverkare delas ut i kategorierna; Snickare/Bygg, Elektriker, Rörmokare och Målare. Priset grundar sig på omröstning och företagets professionalism (välskött ekonomi, branschcertifieringar etc.). Se vilka som är nominerade till att få tävla om branschens mest prestigefyllda pris.

Vi är överraskade. Vi misstänkte att initiativet skulle vara välkommet bland hantverkarna men uppståndelsen har ändå överträffat våra förväntningar. Alla vi pratar med tycker att ”det var på tiden”, och det känns fantastiskt, säger Martin Dam, ansvarig projektledare.

Peter Settman #snowfire

Tidigare i år var Peter Settman konferencier på Idrottsgalan. Peter Settman kommer att dela ut priset Årets Hantverkare i kategorierna;
Byggföretag, El-företag, VVS-företag och Måleriföretag. Priset är en hyllning till de duktiga hantverkarna som får samhället att fungera.

Logotypen, den rikt utsirade skölden och de olika tävlingskategoriernas sköldar är skapad av designers i Snowfire community.

------------

Snowfire är det roligaste sättet för driftiga företagare att få fler kunder via sin webbsida. Det är enkelt att starta en e-handel, skapa ett event och ta plats på nätet. Alla kan och här finns alltid någon att fråga. Det unika kvalitetsfördelarna med att design- och teknikexperter samarbetar på Snowfires plattform ger snabbt effekt för den enskilde företagarens varumärke. Tekniken är alltid uppdaterad och företagaren har tillgång till ett internationellt ekosystem av prisbelönta designers, reklambyråer och rådgivare inom text och sökmotoroptimering - allt samlat på ett enda ställe.